onsdag 27 maj 2015

Terry Evans

 Ikväll ska jag, Lena och Lizas bästa kompis S
tillsammans med 317 andra förväntansfulla
människor på seans i Umeå.
Personligen reserverar jag mig för ordet
"förväntansfull", jag har inga större för-
hoppningar att Terry ska få kontakt med
just Liza.
 En av mina döttrar har läst någonstans att det
ska gå typ ett år innan man "får kontakt". Om
det beror att man är i en för djup sorg första
året (att man därigenom inte är mottaglig), det
har jag ingen aning om.
Men lite spännande känns det allt, kul att höra
andra få kontakt med sina nära och kära!
Rapport kommer senare...

Avslutar med en dikt som en annan änglamamma skrivit:
Gråt inte mer
kära lilla mor
en ängel i ditt hjärta
för alltid bor
den ängeln
är jag
som torkar din tår
känn hur min hand
smeker ditt hår

♥♥♥ Liza: jag älskar dig till månen och tillbaka! ♥♥♥
//Mamma

Inga kommentarer: