torsdag 12 februari 2015

Bluff eller inte?

Jag har aldrig tidigare haft några funderingar på ett liv efter
detta, det vill säga inte förrän nu.
Tanken på att allt tar slut i och med döden, det gör alldeles för
ont och är för tröstlöst att ta in.
 Kanske är det så att jag tolkar vissa saker för att den
tanken ger mig tröst, det kan lika gärna vara så simpelt
som tillfälligheter.
Jag vill ju så gärna tro...
Har bjudit med Lizas bästa kompis till det här eventet, det var
hon som tidigare gav mig idén till det.
Jag åker dit med öppet sinne, har absolut inga förväntningar
eller förhoppningar alls.
Det program han är med i, Det okända, har jag aldrig sett,
däremot har jag googlat hans namn och läst både hyllningar och
sågningar av honom.
Folk får tänka vad de vill om detta, men jag undanber mig
nedlåtande kommentarer. Jag hoppas att alla håller de negativa
tankarna för sig själva, för jag behöver inte ta del av dem!

♥♥♥ Liza: jag älskar dig till månen och tillbaka! ♥♥♥
//Mamma

6 kommentarer:

Monkan sa...

Efter alla program jag sett är jag helt inne på att det finns. Det kommer bli en givande kväll på många sätt och vis
Kram

Camilla sa...

Klart du ska dit! Och det är klart att det inte är en bluff.
Jag har varit och lyssnat på honom tre gånger.
Helt fantastiskt! Han är sååå bra!
En gång fick han kontakt med en kvinna som jag väl kände till. Han beskrev henne så bra så jag förstod ganska direkt vem hon var. Sedan sa han ett namn. Och då räckte kvinnans dotter upp handen. Allt stämde!
Hoppas verkligen att han får kontakt med din dotter
Kram! <3

sabina sa...

Du är så oerhört omtänksam på alla vis att jag får följa med dig. Jag tänker hela tiden på den här dagen och att få träffa dig. Kram från mig <3

Anonym sa...

Rekommendera Erika som flyttat in i lokalen bredvid Gunsf frisering

/marinette

House and Garden by Bia sa...

jag har varit på stor seanser några ggr...men till mej har dom aldrig kommit fram och sagt att jag haft någon avliden släkting bredvid mej...min bror avled för 15 år sedan...men jag var hos ett medium i somras, och hon såg min farmor bredvid mej...och så pratade hon om min bror, en del stämde in, men en del saker stämde inte in på honom...men Terry E. är ju duktig så jag hoppas verkligen att han får kontakt med Liza ;))
Du måste berätta senare hur det gick !!!...jag tror på detta och på änglar, eftersom jag fått bevis för det ;))...ha det gott och sköt om dej !!
Kram bia

Monkan sa...

Erika håller till på Bruksvägen 100 vid fiket. Det är Anna-Ma som ska in bredvid Gun :)